Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблема с зареждането и аз го имам.Още първия път като взех колата отивам на ОМВ,мушкам пистолета и отвътре касиерката пак ми пуска колонката и пак цъкам и .. дойде бензинджията и вика ти си го опрял викам к'во съм опрял?Аз когато съм зареждал кола той не е бил замислен още.Накрая платих 2 пъти по 20 стотинки и горивото за 40 лева,което исках да сложа.Но още не знам защо така се получава.
    Last edited by zaryto; d.m.y г., 19:03.
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

    Comment


    • #17
      Това с изключването на пистолета се е получавало и при мен. Според колегите се дължи на запушен отдушник на резервоара.
      sigpic33201
      930 Quattroporte

      Comment


      • #18
        аз нямам проблеми при зареждането
        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
        ех.. Малкото КуВе
        sigpic

        Comment


        • #19
          и аз да се включа,колата ми умира като пусна климатика ,не иска да набира,днес откачих като се предирах от морето,и ваще ли са така или мойта има проблем?
          AlfaRomeo 146 1.4TS '99 - ГИ BSM

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от remz Покажи съобщение
            и аз да се включа,колата ми умира като пусна климатика ,не иска да набира,днес откачих като се предирах от морето,и ваще ли са така или мойта има проблем?
            Така са си,няма да се притесняваш.Аз съм с 1.8ТС и пак се усеща.

            А дъвка и то на стелката се чисти с бензин и след това си я переш.За седалка ако се случи не знам как става

            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от remz Покажи съобщение
              и аз да се включа,колата ми умира като пусна климатика ,не иска да набира,днес откачих като се предирах от морето,и ваще ли са така или мойта има проблем?
              такъв е двигателя, затова е така и при мен е същото смело напред

              A колкото до проблема с пълненето на резервоара от опит казвам, че съм работел и на лукоил ,просто трябва да се сложи пистолета под ъгъл!(да го наместите както си трябва ) иначе изключва
              Last edited by jorkodj; d.m.y г., 00:45.
              145 junior 1.4 16v 98
              KARANJETO E NAYKA !!

              Comment


              • #22
                усеща се климатика, мисля че е нормално.
                при мен е най-чуствително по нагорнище + светофар, трябва повечко газ, че иначе дори съм я изгасял

                На дълъг път съм карал само с климатик, и незнам каква е разликата, а и не съм такъв рейсър, че да ми трябват някви велики ускорения

                Иначе доколкото съм чел тук, и в книжката, климатика се изключва когато е нужна повече мощност, но явно не винаги се случва когато на нас ни се иска
                sigpic
                146 1.9 JTD, 99'

                Comment


                • #23
                  Колеги я малко помощ от публиката!Карам 146 1.9 JTD
                  и съм за смяна на два носача трудно ли става и колко време горе долу ще ми отнеме че Алфа за първи път ще пипам?
                  Fiat Punto 1.2 75 ELX
                  EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                  EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                  EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщение
                    Колеги я малко помощ от публиката!Карам 146 1.9 JTD
                    и съм за смяна на два носача трудно ли става и колко време горе долу ще ми отнеме че Алфа за първи път ще пипам?
                    Ами като за първи път за около час може и да се справиш.Не е трудно.Откачаш първо биалетката,после шарнира и вече ти остават четирите болта на тампоните.
                    При зглобяването ще ти е малко по-зор докато хванеш болтовете на новия носач.
                    Успех.
                    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                    Comment


                    • #25
                      Така както ми го обясняваш колега няма нищо по-сложно!Мерси за инфото!
                      Fiat Punto 1.2 75 ELX
                      EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                      EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                      EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщение
                        Така както ми го обясняваш колега няма нищо по-сложно!Мерси за инфото!
                        Ако ще го правиш сам, намери си хубав камък 15 (по възможност шестограмен, а не звезда) за болтовете на носачите. При монтирането на новите носачи трябва да внимаваш болтовете да поведат правилно. Със ситна резба са и лесно може да тръгнат накриво, понеже на новите носачи тампоните са още стегнати и трудно се наместват да легнат хоризонтално по моста. Не е лошо също като свалиш носачите да провериш тампоните на стбилизиращата щанга как са, тогава е по-лесно. А може да се наложи да смениш и тампоните на биалетките (които са на носача). Продават се и поотделно на бройка по около левче.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Ако ще го правиш сам, намери си хубав камък 15 (по възможност шестограмен, а не звезда) за болтовете на носачите. При монтирането на новите носачи трябва да внимаваш болтовете да поведат правилно. Със ситна резба са и лесно може да тръгнат накриво, понеже на новите носачи тампоните са още стегнати и трудно се наместват да легнат хоризонтално по моста. Не е лошо също като свалиш носачите да провериш тампоните на стбилизиращата щанга как са, тогава е по-лесно. А може да се наложи да смениш и тампоните на биалетките (които са на носача). Продават се и поотделно на бройка по около левче.
                          Мерси много за съветите колеги имам да черпавам!В Понеделник я разфасоваме
                          Fiat Punto 1.2 75 ELX
                          EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                          EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                          EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                          Comment


                          • #28
                            Браво,бе спамери!Дори и Тонов го включихте!Отделен е въпроса,че 155 си го извоюваха,но ако искате,темата да си остане от типа на дъра-бъра за 145/146 и да си спамиме,аз съм за това.Все пак ще спамиме под идеята на сектата.Свобода-да,но слободия няма да толерирем.


                            Идеи някакави!“
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Ми реших, че може в тази тема да се филтрират тъпите ни въпроси и малко да се намалят излишните теми. Новите колеги вече май няма да могат да съобразят да питат пътво тука. Може да я закачим горе даже, да се вижда отдалече.
                              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                              Mazda 6 2.3 2005
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Малко да изровя темата за "тъпи въпроси"

                                Да ви попитам, работи ли ви и как по-точно, позиция "PARK" на ключа?
                                Показаха ми го на една Ланча Делта, и ми обясниха че било "много яка функция на всички италиански коли".
                                При мен го има бутончето, ама трудно се натиска (защото ключа е доста дебел и трябвят тънки пръсти) и дори да успея да го натисна ключа не ще да се завърта на обратно....

                                1) Има ли някаква особенност при Алфа Ромео?
                                2) При мен ключалката ли е развалена?
                                3) Можеби е само за "versions/markets where applicable"?

                                Ето за това нещо става въпрос от документацията за потребителя:

                                Last edited by alfa_erazor; d.m.y г., 11:48.
                                sigpic
                                146 1.9 JTD, 99'

                                Comment

                                Working...
                                X